Voorbereidingen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Esther en Jorianne - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Esther en Jorianne - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Esther en Jorianne

06 Augustus 2012 | Nederland, Groningen

Deze week zijn we druk bezig met alle voorbereidingen. De tas wordt ingepakt en de laatste dingen worden gekocht. Nu maar hopen dat we alles bij ons hebben en voor de rest laten we het allemaal maar op ons afkomen.
De eerste 2 weken verblijven we op 1 lokatie bij de taalschool dus vanuit daar kunnen we een beetje wennen en de stad verkennen. Daarna zal het backpack avontuur echt beginnen. Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in! Wij zijn er klaar voor!

De komende 3 maanden zullen wij hier samen onze avonturen delen en foto's plaatsen. Hopelijk houden jullie ons vanuit Nederland ook een beetje op de hoogte :)

Liefs,
Esther en Jorianne

• 06 Augustus 2012 - 18:56

Yvonne Van Noort:

Jorianne, wat een mooie reis ga je maken! Heel veel plezier voor jullie beide n pas op!!
    Groeten van je oude buurvrouw, Yvonne

• 12 Augustus 2012 - 11:32

Ankie:

Hoi, hoe was jullie vlucht? Nu lekker vakantie vieren, heerlijk!
    Hier gaat het gewone leventje gewoon door.Nu even in de tuin koffie drinken en dan gaan wij fietsen langs de IJssel vandaag.
    Jullie zeker vandaag even acclimatiseren en dan morgen kijken wat de cursus Spaans jullie zal brengen?
    Hele leuke vakantie allebei en geniet ervan. Na 3 jaar hard werken met de bachelor voor geneeskunde als resultaat is het goed om even helemaal iets anders te doen, om weer fris te kunnen beginnen.
    Veel plezier! Het is jullie gegund.