Salta - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Esther en Jorianne - WaarBenJij.nu Salta - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Esther en Jorianne - WaarBenJij.nu

Salta

Blijf op de hoogte en volg Esther en Jorianne

05 September 2012 | Argentinië, Salta

Vandaag (05-08) hebben we een tour naar cachi gemaakt, een heel schattig bergdorpje, de natuur en uitzichten waren overweldigend. Onder het mom: foto's zeggen meer dan duizend woorden, raden we jullie aan op "foto's" te klikken =D

• 06 September 2012 - 11:10

Kirsten (buurvrouw Van Oma):

Hallo Esther (en Jorianne)

Ik heb net samen met oma even jullie foto's bekeken. Roelie had voor oma al een verslag uitgeprint. Ik ga nu de rest ook even aan oma geven. Ze vindt het erg leuk om jullie te volgen. En of je even wat meer foto's van jezelf er op wil zetten haha!!

Veel plezier nog, ik ga jullie wel even volgen (en oma een beetje op de hoogte houden)
    Grtjs Kirsten

• 07 September 2012 - 02:56

Esther En Jorianne :

Haha ik zal eraan denken meer foto's van mezelf erop te zetten, misschien:)

Ja volg ons maar en leuk dat je m'n oma op de hoogte kan houden! We gaan morgen naar de gaucho's dus dan hebben we even een paar dagen geen internet. Hopelijk heel veel paardrijden!

Xx